Sälen, dag 5

Glad påsk på er =)

Här sitter vi och skulle ha dragit till backen..men så blev det icke.
De två senaste dagarna har det varit ganska fuktigt och dimmigt ute så det känns lite sådär att ta sig ut och åka.

Vi var ju ute i onsdags...sjukt jävla kul !
Satt först och käkade en av de godaste pizzorna jag käkat någonsin tror jag !
Drack lite cider och snackade skit.
Sen drog vi vidare, haha, det blev en lugn start och sen blev det röj.
Jag blev förföljd av en sliskig man, men hade hela tiden en räddande hand eller snabba ben som kunde kuta undan :P
Till slut blev det utan att jag var beredd och då tog jag M som räddning, men han var inte mycket till hjälp ;D

När vi kom tillbaka till stugan stog alla och käkade mackor..vissa mådde sämre än andra.
Själv var man uppe längst med två grabbar till innan vi gav oss vi också.

Så igår blev det bakisdag..sov för det mesta och sen drog vi och handlade en jävla massa onyttigt, men det var så värt !
Låg och svullade fram Tvn i princip hela dagen, förutom en långpromenad i uppförsbacke med hundarna.

Eftersom vi inte ska ut och åka något idag så blir det att dega idag med.
Såklart en promenad också..det är en jävla tur att vi har hundarna här så att man har ett måste att ta sig ut förutom när det ska handlas.

Ikväll ska vi ut på Afterski :) Ska bli skoj.
Jag festar så sällan så det krävs inte direkt mycket dricka för att jag ska bli onykter.
Imorgon är det lite uppvisning och tävling..självklart kommer vi vara där och titta.
Sen blir det nog lite fest på kvällen..

Även om vi bor typ 14 pers i stugan, där det normalt bor 8 så är det inte alls något som märks.
På dagarna är alla utom jag och S i stugan...vissa av grabbarna jobbar medan resten av packet och två flickvänner är ute i backen i princip hela dagen.
Bara på kvällen som det blir trångt i soffan, haha mys.

Ska försöka boka biljett hem till Örebro i helgen..men nu ska jag bara ha det kul och mysa en massa här uppe.
Imorgon ska vi iallafall ut och åka i backen.. får ta tag i min "skidlärare" ;)
Han slapp ju idag :P

Nej, nu ska jag äta godiset som blev över från igår och kika lite på TV.
Ladda inför kvällen och resten av helgen :)

Puss.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Glad påsk gumman!

Jag hoppas du har det skönt och kul! Fast det tror jag verkligen du har ;)

Puss

2009-04-11 @ 09:50:08
URL: http://isabeeelj.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0