Redan torsdag

Oj vad dagarna går fort !
Trodde att allt skulle bli trist och långsamt när man kom hem igen, men hittills har de två dagar som man varit hemma, bara flytit på !

Det kändes bra att vara tillbaka i föreläsningssalen igen !
Dock är jag ganska frustrerad över hur dåligt det fungerat med att lägga in föreläsningarna på hemsidan.
Vi hade iallafall obeståndsrätt igår..om konkurs och så =)
Det var väl rätt intressant, men jag kände att jag inte var helt insatt i vad som sagts och så.
Måste komma igång igen känner jag..nu får jag lämna semester ett tag :P
Fick uppgifter där vi kan göra en rättfallsanalys om man vill ha extrapoäng inför tentan.
Det ska vara inne om en månad så får se när man kan ta och sätta sig ner med den.

Som ni märker så är jag ledig idag..tänkte gå bort till affären för att köpa mig lite gott att ha när jag pluggar och kanske ser ett och ett annat avsnitt.
Har tittat klart på tredje säsongen av Entourage..haha jag är totalt fast, sjukt skön serie ! :P

Som sagt..köpa hem sig lite gott, haha de måste ha saknat mig medan jag var borta..
Kanske borde skämmas lite över att handla onyttigt där så ofta, men vafan ! ;D

Ska kika in lite andra saker innan jag går bort till affären..
Sen blir det näsan i boken, inget roligt men ett måste.

So cuute !! ;)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0