Onsdag

Oj oj oj, vilket härligt väder ! Helt underbart !
Hoppas det håller i sig , iallafall ett tag till.

Ganska lugnt och härligt på förmiddagen.
Men efter vilan blev det mycket gnäll och lättretligt.
Lite stressigt efter mellanmålet också, jag skulle sluta 3 så att jag hann till skolan.
Men stannade kvar så alla fick på sig kläderna så de kunde gå ut.
Behövdes ju tyvärr längre, men men ..

När jag kom hem hoppade jag nästan direkt in i duschen !
Läste deklarationspapprena först :P wiie..bra med pengar tillbaka :D

Sitter nu i morgonrocken med blött hår och inte hunnit äta än.
Ska dra till skolan om 30 min..
Får köpa något att äta på vägen.

Idag har vi arbetsrätt..kan vara nyttig information ! ;)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0