Onsdag

Idag blir det bara plugg som gäller! Har sjukt mycket kvar att läsa i kursboken ..Ska läsa avtalsrätt,köprätt och liknande har jag bestämt ..

Hjälpte I att flyttstäda igår, vilket gick ganska snabbt eftersom det är en ganska liten lägenhet och för att hon redan var klar med det jobbigaste. Kom upp på stan och insåg att bussarnas samtrafik och sommartider skulle få mig att få sitta och vänta alldeles för länge. Ändå kan jag ta 3 bussar hem..inte alltid positivt med samtrafik.
Men tog då tillfället i akt och tog en promenad hem, vilket alltid visar sig vara kortare än man föreställt sig :P

Pluggade lite när jag kom hem, bara för att ha gjort något sånt iallafall..

Idag är jag ledig och tillägnar hela denna dag åt Rättsfallsanalysen, ska handla lite gott i affären så att det blir lite värt mödan ;D


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0