Onsdag

Hade verkligen inga problem att sova inatt, sängen var lite mer saknad än jag trodde :P

Mina små missar blev väldigt glada över att matte var hemma igen, Akilles var så gosig att hon inte visste vart hon skulle ligga, till slut låg hon i princip på mig, vilket hon egentligen inte brukar direkt.
Visst är det skönt att vara hemma, men jag trivdes så bra av att få vara borta, så en vecka till hade inte skadat alls.

Fick iallafall vara ledig idag också, vilket var väntat iochmed att jag har föreläsning ikväll.
Är lite sur på de eftersom de fortfarande saknas två föreläsningar på hemsidan, vilket gör att det varit svårt för mig att plugga på den föreläsning som jag missade förra veckan. Hur kan de inte lägga upp de? Sjukt dåligt !

Medan jag varit borta så har kusin tagit ut mig på massa långa promenader, så varför bli slö igen när man kommer hem?
Det bästa med att vara hemma igen är att komma från snöiga och lagom kalla dagar till underbara vårdagar.
Så tog en promenad alldeles ensam ut i spåret med underbar musik i öronen !

Köpte såklart med mig lite gott hem :) Typiskt.
Ska se ikapp lite serier som jag missat när jag varit borta och slappa lite innan jag tar tag i kursboken och läser lite vettig text :P


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0