Måste bli mer envis

Som jag förutspådde så blev det en ledig dag idag, vilket jag verkligen behöver.
Även om jag redan haft tillräckligt med lediga dagar.
Istället för att se det som en negativ sak så ser jag det positiv sak att få träna, vara ute i solen och få mer tid till att plugga, vilket är det jag egentligen vill göra.

Så jag tog det lugnt imorse, tittade klart på femte säsongen av Entourage. Så nu är det en hel sommar tills nästa säsong.
Varit och handlade lite, innan dess tog jag en promenad men återvände hem efter en stund då det var lite kyligare ute än jag trodde.

Håller just nu på att göra lite lunch innan det ska tränas =)
Kanske tillochmed lyxar till min lediga dag lite mer med nagellack,ansiktsmask and all that stuff.

Måste bli mer envis när det gäller att läsa kursboken...


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0