Is it a curse?

Japp då har man tränat..det kan jag nog ha varit i behov av :P
Hoppade in i duschen och tog till mig lite "behandlingar"..
Vad märker jag då?
Små utslag på armarna..kan bero på att jag blivit så torr i hyn.
Är lite känslig när vädret växlar och till råga på allt så drog man till sälen när det väl blivit varmt här.
Bara att smörja in :P Har en sån bra lotion som tur är.
Som om det inte räckte med laktosintolerans..choklad och glassförbud..vad har hänt?! :P

Iallafall så ska jag ta en till promenad till affären, mamma ska dit och handla och vill ha mitt goda sällskap.
Handlar väl med mig något gott såklart.. :P

Imorgon blir det jobb..på ett ställe som jag varit på flera ggr men inte gillar alls..men vad gör man inte?
Gbg eller Jkpg..bara att tänka på de !

Dyker väl in med något inlägg när jag kommit hem... :)

So sweet..so beautiful !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0