Inte en gång till.

Inte mycket till uppdatering igår :P
Skulle åkt hem mellan farmor och pappa men så blev det inte.

Började som sagt titta på Entourage igår..sjuukt skön serie ! Haha

Drog hem till farmor där hennes goda mat väntade :)
S kom också förbi :P
Gick en liten promenad med hundarna och sen skulle S visa farmor lite Rallylydnad ..
Man blir rätt sugen på att skaffa en själv, men det får vänta tills Akilles är en gammal tant och jag har mer tid till det.
Sen drog jag & S till pappa där vi blev bjudna på middag..C och hennes pojk var där också =)
Sen tittade vi på Singing Bee där pappas kompis fru var med, haha.

Jag låg i soffan och var helt slut ! Jag gäspade så tårarna rann, haha..
Somnade ganska fort när man väl hamnade i sängen.

Under gårdagen blev jag ganska täppt i näsan också..pollen är ett litet spöke i detta.
Men idag är det värre, så det är nog en liten förkylning också.
Ska nästan missbruka mentol-nässpray så att man slipper vara snorig under veckan.

Mamma berättade också att jag fått ett paket i brevlådan igår.
Haha, som ett barn på julafton öppnade jag det, trots att jag visste vad det innehöll.
Fick 3 av 5 filmer som jag beställt från filmklubben.
Slipper ringa deras kundtjänst och fråga varför jag fått två välkomstpaket och en lapp med bara bekräftelse på två filmbeställningar :D

De skulle ha kommit för iallafall 2-3 veckor sen så de är allt bra sena.
Den andra välkomstfilmen var Underdog..haha..och Patrik 1.5 som också är en av de filmer som jag beställde med skitsamma :P
De 3 filmerna jag fick igår var : The sisterhood of  the traveling pants, Gone baby gone och A good year.
Får se om man kommer få tid till att se de :P

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0