Hemma igen

Då har man haft föreläsningen i köprätt och vid nästa tillfälle ska rättsfallsanalysen vara inlämnad.
Får se hur det går med den, men ska verkligen ge mig fan på att plugga nu som jag redan nämnt.
Föreläsningen var iallafall ganska flummig och sa inte så mycket mer än vad man redan vet till vardags.
Föreläsaren verkade lite vimsig och hon verkade ha lite tillfälliga luckor i ordförrådet. Hon gjorde många pauser för att hitta ord eller förklaringar, men verkade på henne som att hon egentligen inte är inriktad i köprätten.

När jag var och handlade så stog jag och suktade efter en B&J Half baked, så idag ska jag faktiskt unna mig några skedar för att jag varit så duktig och pluggat trots ett långt avbrott pga de skulle krångla när vi var i affären.
Haha undra vad jag då ska unna mig när jag är klar med analysen :P förslag någon?

Ska vänta in verkan av laktostabletten innan jag mular glassen.
Imorgon blir det jobb hela dagen, borde inte men kunde inte säga nej till att vara med de små söta :D

Ska även smsa min arbetsledare på "sommar/extrajobbet" så att man kan jobba och spara pengar till flytten i höst.

Får försöka peppa mig själv lite till att inte spendera alltför mycket till dess.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0