Helg för mig

Vad jag vet nu iallafall..fredagar är så lugna, så de klarar sig oftast utan vikarier.

Vaknade innan klockan ringde, inget man gör varje dag :P Började kl.8 och barnen+personal var goa och trevliga. Själva avdelningen var väl lite trist och kanske lite för välstädad, den lockade inte riktigt till lek.
På förmiddagen var vi ute en stund, då plockade jag och några tjejer tussilago. Mys ! =)
Gick en promenad i solen på rasten och på eftermiddagen var vi ute tills alla gått hem. Satt i solen och njöt av den underbara vårdagen, hade en snabb brandövning som skapade lite kaos och slutade vid 16.

Kom hem och la mig nästan direkt i soffan och tittade på top model. Varit lite dålig på att dricka idag när man varit ute i solen, men jag ska försöka komma ihåg det nästa gång. Är ganska dålig på det tills jag haft alldeles för många dagar med huvudvärk efter en varm dag.

Kom nyss in från en långpromenad med mamma, vi gick i spåret och sen ner till Rävgången. Vid naturreservatet där de gjort det hemtrevligt för fåglar som flyttat tillbaka, var det full rulle ! Blev lite sur på mig själv för att jag inte tagit med kameran, för ajaj vilka bra bilder jag kunde tagit där. Bland annat några kort på  svanarna som simmade framför solnedgången..Lovely !

Nu blir det soffan igen framför filmen A Good Year tillsammans med lite gott :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0