Fredag !

Även om jag varit ledig otroligt länge, så kan jag inte låta bli att gilla att det är fredag !
Fint vårväder ute idag med, så ska försöka ta en promenad eller något idag också.

Fått jobbtider inför nästa vecka iallafall och så ska jag ta tag i pluggandet.
Läste lite igår och jag känner att semestern sög ut lite information .. haha
Ena föreläsningen som var grymt försenad har kommit ut, så nu har jag tillfälle att slå lite i lagboken och läsa de där fina texterna ;D

Annars då? Hmm..ska plocka ner det sista i klädväg som har med vinter&kyla att göra, känns sjuukt bra !
Ska också börja med laktosfri kost helt och hållet ! Haft magont hela natten, vilket kan ha varit på grund av att jag faktiskt stoppade i mig en del mjölkprodukter igår.
Dricker egentligen inte mjölk eller äter speciellt mycket fil eller yoghurt osv.
Men eftersom jag fick så mycket vadsträckningar osv så började jag med det, eftersom jag troligtvis behövde dess vitamin&mineral innehåll.
Så vem vet ..får prova det och ser hur det går iallafall..

Inga serier denna vecka heller..inte så många iallafall..många börja lida mot säsongsavslut, vilket är sjukt bra !
Måste sluta nörda så myclet ! Men som jag sa uppe i sälen..kan inte sluta mitt i något jag påbörjat..så är det med filmer också. Måste se klart.
Många serier lider också mot ett slut föralltid...bra !

Haha , nej nu blir det en rask promenad, ett bad och lite annat småplock =)
Ska försöka tvinga mor min att vårstäda källaren så att jag kan få plats med fler saker ;D

Ciao så länge.


Förresten..

Ni som gillar snowboard...vilket jag vet att jag har läsare som gör :)

Grabbarnas teaser inför filmen har släppts ;)

Den vaknade man av och fick höra/se på hela veckan !

Kika in här , sjukt bra !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0