Försöka duger.

Blev ingen Hitta Nemo igår, haha.
Åkte med mamma till hennes jobb och skrev ut lite föreläsningar och så.
Passade då på att dra förbi farmor&farfar en sväng och hälsa på lite :)

Idag på förmiddagen blev det att titta på Hitta Nemo iaf :)
Men sen blev det vettigare saker iaf, läste klart kapitlet om äganderätt(finally!) och började lite på avtalsrätten.
Känns som att man är lite negativ på den fronten, men ska försöka så gott det går och ligga i nu.
Ska försöka fixa fler lediga dagar också, vilket jag egentligen skulle ha gjort idag.

Sen drog jag upp på stan och mötte upp I =) Vi drog ut till marieberg och kikade runt lite. Var inte på så stort shoppinghumör, men tror att det är för att jag inte riktigt vet vad jag letar efter, även om det är en del jag kanske skulle behöva ;D men men ! Kom hem med 4 toppar iallafall =)
Kom på att det snart är valborg :O har mest varit i tankarna på vad jag vill göra på midsommar, valborg hade jag glömt totalt. Men det är ju inte direkt något viktig dag att "fira" :P Får se om det blir att gå ut då.

Nu blir det att dra på sig härliga mjukiskläder och glo lite på Tv eller något :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0