Fina fredag

Sitter just nu på balkongen och har det härligt här i solen. Vaknade tidigt, som vanligt, och har fixat och donat sen dess. Till och med läst lite i civilrätten. Kapitlet om äganderätten är otroligt tråkig, tjatig och lång.

Tänkte sitta här ute en stund till innan jag tänkte dra mig upp på stan och träffa I. Det var verkligen inte igår man träffade den damen :)

Kommit på en positiv sak med att jobba så oregelbundet som jag. Jag jobbar lagom mycket och ibland kanske lite lite. Men det härliga med detta är att ha tid..Jag vet att när jag börjar plugga på linjen jag vill, när det nu blir, så kommer jag att köra hårt. Det kommer vara sjukt mycket plugg enligt det jag hört och det krävs en del energi av det programmet. Därför försöker jag ta den tid jag är ledig att faktiskt göra saker som jag inte har tid till senare. Jag älskar all tid som jag har =)

Är nöjd med vart jag står just nu och det som väntar.
Vart jag befann mig för inte så länge sen är något jag får ta erfarenhet och lärdom av.
För bara några veckor sen fick jag lära mig att det faktiskt finns människor med vettiga åsikter,tankar, värderingar, mål och mognad jämfört vad man träffat förut. Tack och lov att man är ute ur den bubblan, nu kan man uppskatta det man har och kommer att få så mycket mer.

En stund till i solen får det bli innan jag drar =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0