Back in Örebro

Då var man hemma igen, vilket känns lite skumt.
Trivdes med att vara borta, men kan vara skönt att till exempel få sova i sin egna säng !
Inte för att jag sov dåligt där borta ;D

Sista dagen i Sälen blev lugn.
Låg i soffan och tittadde på några sjuka program..sällskapet var två bakfulla grabbar :P
På kvällen drog jag, S, hennes kille och en kille till ut och käkade lite.
Mysigt place men det behövde uppdatera sittgrupperna lite tror jag..

Även om grabbarna var upptagna med jobb,åkning och att fixa klipp inför deras andra film så hade man väldigt trevligt ändå.
Väldigt bra semester kan jag säga =)

Igår så åkte vi ganska tidigt från stugan..kände att vi bara skulle fastna i soffan och slöa ändåså.
Så vi packade alla våra saker, pressade in de i bilen, sa hejdå till grabbarna och drog mot Karlstad.
Var framme fortare än väntat, men stannade vid en skog och körde slut på S ena hund med spår, sök och lek.

Kvällen spenderades framför Harry Potter- Den vises sten med lite godis och popcorn.
Idag tog vi en lång runda i en sjukt vacker och härligt vandringsled innan det var dags för mig att åka hemmåt.

Varit hemma i några timmar nu..packat upp alla saker och fixat lite

Hade fått filmen Australia på posten också ..får ta och se den någon dag =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0