Usch, nu är jag hemma igen

Jag vill tillbaka till underbara grekland ! Det var så sjukt vackert där att man tappa hakan i den ojämn marken !
Ligga och sola och inte gör aett skit...dricka strwberrysluch och goda drinkar, äta supergod mat, se de vackra solnedgångarna, siestan och haaaaavet !

Men nej då..nu var det dags att åka hem till kalla Sverige..ta på sig tyg över armar och ben igen :/
Har saknat I, Akilles och såklart min säng..men fan att man inte kan komplettera ihop allt det där.
Vilket paradis det skulle vara.

Vi åt de sista dagarna på Poseidon, passade på att sola så länge solen var uppe och njöt av de fina utsikterna.
Tittade även när marinskolan tränade på att marschera...det var häftigt.
Haha vad de vinkade och visslade...sluskgreker.
Ser som tur inte på långt håll ..ifall jag missade något eller om det var kräkvarning :P

Jag har lite att packa upp...såg på bloggkoll att jag har 300 inlägg drygt att läsa..snoka runt på bilddagboken och se ikapp mina serier ...sånt får jag göra imorgon.

Här kan ni få en bild från en av de fina solnedgångarna vi såg där borta på..underbara Poros.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0