Grekland, dag 3

Goodmorgon =)

Idag ar det ca 34 grader och nastan vindstilla...svettas som en gris sa man skyndar sig ner till havet sa man kan fa svalka sig lite.

Igar lag vi pa stranden hela dagen och gick sen mot eftermiddagen till rummet..upp for alla jakla trappor, haha.
Dar at vi lite smaplock som popcorn, kakor och frukt..sen gick vi ner till Poros stad och tittade lite.
Finns inte sa mkt affarer men men...

At pa en ganska kand restaurang...haha kyparens min.. stackarn trodde att jag inte gillade maten, men jag forklarade bara att jag ar valdigt liten i maten och man far ju gigantiska portioner sa nastan omojligt att ata upp, tycker jag.
Men eftersom de var sa kanda sa var de kanske vana med att folk svullade i sig deras mat..
Gick sen upp till restaurangerna vid hotellena och stranden och tog varsin drink.
Bestallde min mojito men den smakade piss har..de hade mork rom i den..uuaaak.
Men tog istallet da en Svensk tropisk drink..den hette sa..
aldrig hort.
Storsta jag sett och skiiitgoood.
Tog dock ett tag att dricka upp den .. =)

Nu har vi atit fruktsallad till frukost och ska strax ner till stranden =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0