Grekland, dag 2

Heej mina kara lasare.
Vi har hamnat pa en o som heter Poros, tror jag. Staden heter det iallafall.
Det ar sa sjukt fint har och det ar hur varmt som helst.
Kl ar 11 har och vi svettas som fan.
Iallafall sa har vi nyss atit frukost och ska strax ner och bada i havet.
Vattnet ar inte varmt men oroligt svalkande.
Inte heller sa jattesalt.

Vi sover inte sa bra heller.. vi drog liksom 1 pa natten ..flog kl 6 och dar sov man knappt.
Sen akta vi buss genom halva grekland kandes det som i ca 3-4 timmar.
Farja i 15 min typ.

Staden/On ar inte sa jattestor, men vi hittar inte till allt an sa det far vi ta i veckan.
Hursomhelst sa trivs vi..det varsta ar nog alla jakla trappor..eftersom on ar berg for det mesta..
Sa trappor gar man i vart man an gar kanns det som.

Skriver har mera i veckan..man betalar per kvart sa det ar sjukt billigt att satta sig och skriva.
Men havet kallar sa jag masta ga nu.

Hoppas ni har det lika bra som jag...

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0