Lördag

Tjooho =)

Blev en riktigt bra kväll igår ! Var ett tag sen man hade så kul, tllochmed på krogen.
Örebros uteliv är ju inte direkt något att hänga i granen.

Men jag försökte hitta något att ha på mig och det blev väl inget märkvärdigt.
Drog hem till I's pojk och drog ett par cider, sminkade oss och sådär =)
Sen drog vi hem till P ...blev lite ölspel där.
Haha, men jag förlorade ganska ofta så det blev en del dricka..
Sen kom 3 tjejer till och då spelade vi lite mer..då blev ju även oddsen för mig att förlora lite bättre ;D
Fast missade sugröret där någon gång ochfick min egna cider över mig..bra där Linda !
I hade ju tagit med sig Twister också..fast jag protesterade.
Men jag var domare oftast..och körde ett par gånger, men alltså..man hamnade i omöjliga positioner.
Både armar och ben korsochtvärs...haha nee..det gjorde faktiskt ont !

Drog sen till björnstugan där det egentligen var 23. Men en av tjejerna hade fixat in oss på listan..tur det !
För vi hade riktigt kul..
Min pappa& Vakten var barndomskompisar..så han bjussade på inträdet också..haha då blev jag glad ! =)

Tog ett tag innan jag somnade inatt..hade tusen tankar i huvudet och var allmänt pigg.
Dricker litervis med vatten just nu.. :)

Ska återhämta mig med lite serier tror jag :)

Kommentarer
Postat av: ...

Det är 23 på fredagar inte 21!

2008-10-18 @ 14:03:29
Postat av: Linda

Haha okej !

Ännu bättre förklaring till varför man knappt kände någon.

2008-10-18 @ 19:55:51
URL: http://liinndas.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0