Besöksturné

Kom hem för ca 2 timmar sen och hade skrivit ett inlägg här men det gick tydligen inte så bra som det ska.

Åkte iallafall hem till farmor och hälsade på henne. Hon blir alltid lika glad.
Hon har ju så ont i armen och kan inte göra så värst mycket med den friska.
Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord !
När man var liten var man jämt hos farmor, fanns inget bättre ställe tyckte man då.

Hjälpte henne att gå ut med hunden och laga mat =)
Efter maten åkte jag med farfar in till stan så jag kunde passa på att hälsa på min pappa.
Tänkte att det var lika bra att komma förbi, var ju ett tag sen det också.
Lekte med lillebror och han blir alltid lika busig när man kommer :)
Så roliga de små, säger saker som får en att undra vart de fått det ifrån !

Blev bjuden på kokosbollar som han och hans mamma hade bakat :)
Sen tittade vi på bolibopma och han somnade på 20 min. Sötnosen !

Har ätit lite äppelpaj och annat (kvällsmat!?) och nu ska jag lägga mig och kolla på TV/Film :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0