Söndag

I fredags kändes det som om helgen skulle passera väldigt långsamt, men som vanligt på söndagen så suckar man och undrar hur fort tiden kan kännas förbi.

Idag har halsen mindre ont, men är mer hostig istället. Jag hostar hellre varannan minut än att sitta och försöka andas i små portioner för att slippa känna att det bränner i den.

Kände någonstans där att jag var otroligt osocial som satt hemma på en lördagkväll, trots att det behövdes.
 Så jag drog hem till I där det satt lite folk och förfestade.
L och M var där, L har man inte sett på ett tag och M är en mysig tjej, skrattar väldigt mycket. Vilket smittar av sig och sånt gillar jag !
När de andra drog till krogen så stannade jag kvar hos I en stund, pratade lite.
Var ett tag sen man träffade henne också, synd ! Hon är en mycket bra vän !

Ska plocka ihop lite tvätt nu :/ Ska tvätta 12-15 ..

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0