Söndag

Sjukt det känns med söndag idag..som jag sagt tidigare känns det som att tiden stannade medan jag låg på sjukhuset.
Så när jag kom hem därifrån, så hade jag måndag.

Imorgon kommer det vara en vecka sen jag blev inlagd..hur kan det gått så fort?
När man inte gjort ett dugg egentligen..

Mat..ja..för en vecka sen åt jag mitt senaste mål med varm och lagad mat.
Sen jag kom hem från sjukhuset har jag tvingat i mig nyponsoppa och banan.
Det är inte så att jag inte är hungrig...på en banan blir jag proppmätt.
Bara det att ingenting smakar gott just nu, inte ens vatten smakar vatten.
Men det går framåt, sakta men säkert.

Ska jobba på dagis imorgon..hur ska det gå? Sitta och försöka äta inför barn pch personal?
Det vet jag redan nu att jag inte kommer kunna..

Tog min promenad igår också, den var inte alls lång eftersom jag inte riktigt har krafterna till det.
Heller ingen energi att göra av med..
Ska ta en idag med tänkte jag..då lär jag bli hungrig !?


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0