Nu får man sätta sig ner..

Kom lite för tidigt till jobbet idag..bussen går inte alltid som man vill.
Väldigt lugnt..många var lediga så det var skönt..fredag och allt.

Slutade 1 så jag drog upp på stan och mötte upp mamma, handlade lite och fikade.
Sjukt god varm choklad !
Gick sen iväg till frissan för att klippa/slinga mig, tog gaaanska lång tid.
Det var ett tag sen man klippte sig..hade sparat det över sommaren och sen tyckte jag att det var bättre att jag väntade tills vi kommit hem från Grekland innan jag fräscha upp mig..ni vet saltvatten osv..

Visade min lilla bild som jag skrivit ut på Taylor Momsen..
Blev lite kortare än hennes eftersom mitt hår var ganska slitet...
Slingade i lite mörkblond ton..ja ni ska få se bild..när jag själv vant mig vid det nog att jag kan visa det för andra.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0