När man kan som minst

Suttit och nördat serier ett bra tag nu.
Men nu får det vara nog..
Är så trött fast jag egentligen knappt jobbat idag, har varit piggare trots en heltidsdag.
Det var bara det att det var ju så fruktansvärt drygt där..

Mår inge bra heller...är knappt hungrig och har väldigt ont i halsen.
Försöker lindra det men verkar bara göra ondare.
Säg inte att jag håller på att bli sjuk, det har jag varken tid eller lust med.
Kanske över helgen, eftersom jag garanterat är ledig från jobb då, men då har jag ju tid för nöjen..
Sen är det andra saker som får mig att må lite...mindre bra.

Nu ska jag hoppa i sängen och hoppas att sömnen har trollat bort den här smärtan i halsen.
Pleease !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0