Torsdag :)

Hej & Hallå !

Idag har man varit ledig och legat och solat hela förmiddagen här hemma på balkongen, hur skönt som helst. Tog sen bussen hem till pappa och käka jordgubbar med glass och tittade på lillebror när han plaskade i poolen som jag köpte till honom förra sommaren.

Traskade sen upp på stan med mina nya ballerinaskor och det var inte skönt kan jag tala om, usch vilka vattenblåsor man fick. Mötte upp I och gick upp och skulle möta L & G. Trevligt att träffa tjejerna såhär en solig torsdag lite spontant sådär. Vi fikade lite och gick runt på stan.

Nu har jag kommit hem och tagit hand om fossarna och ska ta mig lite Scrubs & käka lite kvällsmat.

Hoppas ni haft en bra dag, det ryktas om att bli nästan 30 grader i helgen, fööör härligt !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0