Tillbaka till 2008

Ja ni ! Nu är jag här för att uppdatera igen =)
Mamma ringde mig igår när jag slutat på dagis och berättade att vi hade strömavbrott hemma och att cp-E.on inte kunde komma förens idag. Kul !? Åkte och jobbade på det andra jobbet, sista dagen ! Sen fick jag sms av I som ville träffas och ta en glass och det ville jag så gärna :)

Var hemma strax innan nio och här var det ju inte direkt livat, haha jag satt och spelade Spindelharpan på mammas laptop innan det var dags att sova..

Idag var jag ledig, men åkte upp till jobb nr 2 och lämnade nycklar och grejer. Var hemma vid tre och märkte då att elen var tillbaka. Seriöst, fan vad tråkigt man kan ha av att det inte finns el. himla krångligt, när kylskåpet inte funka och frukosten fick bestå av en banan. Man är så bortskämd egentligen !

Nej, nu har jag en lista med saker som ska göras här över internet :P sen ska jag nog sitta på balkongen en stund, det är typ 23 grader ute, helt underbart !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0