Sommar !?

Hej hej ! det får bli en uppdatering nu såhär innan läggdags.

Förskolan som jag var på var jättemysig ! De hade en skogsaktig lekpark på baksidan och barnen var ju så underbart söta ! De ville iallafall att jag skulle jobba imorgon också, så jag börjar halv 10, jobbar till halv fem, får ta bussen till andra jobbet där jag ska jobba 1.5 timme. När jag jobbar & slutar där beror helt på hur snabbt/långsamt bussen går dit osv.

Iallafall så var vi ute hela dagen och barnen fick ha på sig sandaler, det var ju liksom över 20 grader ute idag. Jag hade nog druckit väldigt dåligt så när jag kommer till stan och är på väg till jobb nr 2 så känner jag hur kroppen börjar bli svag. När jag är framme så känner jag att "fan, det är migrän på väg". Fick städa ganska snabbt, kroppen var helt skakig och när mamma hämtade upp mig så la jag mig i baksätet och somnade. Spydde när jag kom hem och sov i tre timmar och inte förens ca en halvtimme sen så orkar jag ta mig ur soffan.

Sover ju i en vattensäng som idag är utan vatten, eftersom vi ska byta "vattenmadrassen", så inatt blir det att sova i soffan. Det har jag ju iförsig gjort hela eftermiddagen&kvällen så varför klaga nu?

Det ska bli lika varmt, om inte varmare, imorgon så jag får komma ihåg att ta med mig en vattenflaska ! Glöm inte det ni heller !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0