Skön kväll

Hann knappt dra på en serie innan min kära pappa ringde och sa att han redan var på väg för att plocka upp mig. Har inte träffat honom på över två månader så det var nog dags att ringa och be honom om lite tid. Lekte med lillebror som är en av de mest pratglada barn jag träffat, herregud. Haha ! Vi käkade lite pizza och satt och småpratade lite.

Mamma kom sen förbi och hämtade upp mig och ville att jag skulle med och handla. Hon hade fått rabarber av sin b'sta kompis, så vi ska göra rabarberpaj i veckan tänkte vi, Fan vad gott !

Nu har jag kollat på Grey's Anatomy och just nu är det One Tree Hill som gäller. När det är klart är det dags för att dra sig till sängs.

Hoppas ni läsare haft en bra helg, inte för att jag har en aning om vilka ni är. Ni är ju så duktiga på att snoka ;)

Nighty Nighty.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0