Shop online

Idag blev det inte att jobba på jobb nr 1, nej utan bara nr 2. Men det får jag välja vilken tid jag vill, men det är läskigt när det är mörkt då alla ser in men jag ser knappt ut.

Sitter just nu och har precis kommit ut ur duschen. Sitter på H&M's hemsida och tänkte kanske internetshoppa lite..H&M butikerna är inte så himla välsorterade och lika bra här i Örebro som i andra städer så internet är min bästa vän när det gäller sånt =) speciellt H&M eftersom deras hemsida är så enkel att klicka runt på.

Ska ta mig upp på stan och lämna lite tvätt från jobbet och hämta nya grejer..
När jag kommer hem blir det att titta på One tree hill, The Hills och Gossip girl :)

Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0