Meningslöst och helt underbart

Har verkligen inte gjort ett skit idag ! Vårt sugiga Konsum hade inte ett enda kakpaket i hyllorna typ. Men kom hem med en tidning och en glass iallafall =)

Jag måste verkligen bli hälsosammare, men jag lovar ingenting. Har en del ovanor som måste bort.

Men idag har det varit så skönt, var liksom ensam hemma hela dagen igår och är det idag också. Har lyssnat på min musik som jag håller så kär, läst en tidning, tittat på TV och haft ett seriemaraton. En så total meningslös dag men ack så avslappnande och skön den varit. man måste få unna sig ibland, inte onyttigheter, utan bara det här med att inte göra någonting som är speciellt nödvändigt.

Kan ge er exempel på lite låtar på min playlist någon dag när jag känner att den verkligen är.. jag !

En låt som jag haft på playlisten ett tag som bara värmer mitt hjärta är : Lifehouse - Broken
Ja jag är ju en sån där som kan lyssna på lugna låtar vare sig jag är ledsen,arg eller glad. Det är musiken i sig och texten jag tycker om. Sen på fest kan man lyssna på musik som inte säger mig något eftersom det ändå inte är det man egentligen är koncentrerad på just då.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag älskar också lugna låtar som har en text med bra innebörd. Känns nästan som att texten/budskapet ofta gör låten till något bra (eller dåligt) :)

2008-05-16 @ 10:44:23
URL: http://bellis3.webblogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0