Måndag

Halloj !
Vaknade runt halv 9 imorse och kände att det var skönt att inte behöva jobba idag :)
Fast jag ska jobba på jobb nr 2 ,som jag kallar det, vid fem-tiden ungefär :/ men det är antagligen sista veckan som jag jobbar där nu eftersom jag bara hade vikariat där ..

Mamma är ledig idag så vi ska åka till Marieberg och kolla in lite kläder och gå runt på ikea :)
Jag är så sugen på att köpa något somrigt eftersom jag bara köpte svarta&lite tjockare kläder i Stockholm. ´

Har inskaffat en ny film till min lilla dvd samling också :) Känns lite riskabelt att ha de på datorn så de får hamna på skiva (fy mig) ! Iallafall så är det filmen Juno, den är faktiskt bra ! Den är sådär lugn och seg som man vill att en film ska vara ibland.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0