Fredag !

Gick och la mig ganska tidigt idag. Sov ganska bra tills det började bli ljust, då blev det lite svårare att somna om. Får inte jobba idag heller, så det har bara blivit två dagar den här veckan, men nästa vecka blir det ju minst tre dagar och sen är det ju bara en vecka till tills månaden är slut.

Ska fortsätta på mitt maraton idag, sen har det kommit fyra nya fräscha avsnitt att se på idag.

Tänkte gå en sväng i skogen, men efter allt regn så kommer den vara ganska lerig. Men jag får lägga upp massa låter på mp3 som jag lånat av lillebror och gå runt lerpölarna helt enkelt. Sen finns det en raka som jag tänkte testa att jobba på. Hoppas jag är ensam för detta kommer bli en rolig syn, haha !

Ikväll sen blir det House och lite annat skoj på TV, tänkte att jag skulle dra och köpa massa gott och svulla det ikväll.

Kommentarer
Postat av: Isabel

svar: taack :)

2008-05-16 @ 10:45:13
URL: http://bellis3.webblogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0