Blöt & trött

Nu har jag precis kommit tillbaka från mitt lilla påhitt. Tog kanske 5 min att gå till spåret härifrån och jag hade bestämt mig för att gå trots att det regnar. Det dåliga med Venaspåret är att du kan bara välja mellan 3km och 1 mil. Jag gick såklart 3 km men nästa gång kan man ju bara vända om och ta 3 km igen, men jag skulle vilja att det skulle finnas 5km också.

Två gånger kom det en lång raksträcka som jag kunde passa på att jogga i, första gången blev jag trött ganska snabbt, men andra gången gick det bättre. Det var så skönt att gå där helt ensam med musik i öronen och bara tillåta sig själv bli dyngsur. Det är faktiskt en skön känsla att bli alldeles blöt i ansiktet.

Nu ska jag dricka massa vatten och titta på Scrubs och sen mina serier när de är klara :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0