Bakar =)

Drog iväg och jobbade, blev sen upphämtad av mamma och så åkte vi och handlade :) Massa gott. Vi fick äta egna hamburgare idag igen, för vi orkade inget annat. Men nu ska jag baka äppelpaj ! Japp, det blir att baka idag igen. Ni som sitter nu och tänker "shit,vilket svullo", så är det så ni ska tänka. Jag ska ju gå upp i vikt och då får jag äta vad jag vill när jag vill. Inte för att det blir någon skillnad för ända sen jag bestämde mig för att gå upp i vikt så har jag gått upp typ...1 kilo ! Haha ! Men jag vet inte vart det tar vägen, men jag kanske snart vaknar plötsligt en morgon och väger typ 170 kg, vem vet ! ;D

Efter baket blir det dagens serier.

Hoppas att ni haft en härlig dag, puss puss !


Kommentarer
Postat av: isabel

Ohh jag tänkte också äta äpplepaj idag, men blev inte såå :P Mums!

2008-05-06 @ 21:01:11
URL: http://bellis3.webblogg.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0