Amarula Tree

Åh fy vad tråkigt det var att gå ut på värsta shoppinghumöret och sen hittar man inte ett skit. Jag vet egentligen inte ens vad jag letar efter, vill bara ha något som är somrigt.

Hittade iallafall är ganska enkel topp på Gina Tricot som man med hjälp av smycken kan göra lite festlig också =)

Vi åkte hem och monterade klart lite grejer här hemma och sen så åkte jag och jobba en snabbis. Det är så läskigt att vara i en byggnad helt ensam, minsta lilla ljud så känns som om hjärtat ska hoppa ut :P

Mamma ville bort till stan för att kolla på gardiner till sovrummet, så då kikade vi in på I Am för att se om det fanns ett fint långt halsband till min topp, men kom hem såklart med ett kort halsband med en kerub på och ett diadem :S ja, så kan det gå !

Bilder på det får komma imorgon eftersom min kamera inte har några batterier och det tar ju en stund att ladda det.

Fixade som nämnt filmen Juno till min samling och nu har det kommit en till. Skratta så bäst fan ni vill, men det är iallafall Lotta på bråkmakargatan, min favorit från barndomen eftersom mina föräldrar jämt kalla mig det :P Hon är ju så förbannat söt !

nu ska jag lägga mig med en tidning och lite Tv :) puss


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0