Torsdag !!

Åh, äntligen ledigt ! Fy fan vad skönt det ska bli!

kunde inte skriva någonting igår för jag jobbade 9 timmar i sträck utan lunch och när jag kom hem var jag så hungrig och trött så jag somnade direkt efter maten. Hela kroppen gjorde ont, speciellt mina fötter.

Men men, efter jobbet idag kom kusin S och hämtade mig så åkte vi och hämtade mamma. Vi släppte av S och efter det har vi åkt runt på lite äventyr nu när vi fått låna en bil. Vi har ju skrotat våran och nu letar vi efter en ny.

Imorgon är det ju midsommar, dåligt väder som vanligt och ingen aning om vad som händer. Min namnsdag är det iallafall ! Glöm inte det ;D

Nu ska jag titta på TV, eller först ska jag läsa alla 55 inlägg på bloggkoll.

Kommentarer
Postat av: isabel

Grattis på namnsdagen! =) Visste faktiskt, innan jag läste här, att det var det! ^^ :P

Trevlig midsommar också :)

2008-06-20 @ 10:34:57
URL: http://bellis3.webblogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0