Stan & Marieberg

Hallå hallå !

Jag gick ut och la mig i solen en stund, men tröttnade ganska snabbt på att ligga där plus att musiken blev tjatig. Så jag gjorde mig iordning lite snabbt och cyklade upp på stan för att möta upp I. Det var ju rätt packat med folk men de försvann efter en stund. Vi satt och åt glass/ice slush och pratade lite. Gick sen hem till henne och satte oss på hennes fina balkong =)

Åkte sen med mamma till marieberg/ikea för att hon skulle få present. Hon hittade saker hon ville ha, men eftersom vi skulle åka buss tillbaka till stan så ville vi inte bära på allt. Istället räknade vi ihop vad allt skulle kosta så jag kunde köpa ett presentkort. Hon blev skitglad ! Haha, för goo !

Nu ska vi göra lite varma mackor, sen blir det film & ostbågar ! muuuums !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0