Myskväll

Hoohoo ! Kommit hem från stan nu och vi slapp regnet :) Men nu spöregnar det och det är sån sjuk mysfaktor när det är sånt här skitväder.

Var ju på stan och letade bikini, det gick väl sådär. Jag behövde först och främst underdelen och jag är så kräsen med sånt för jag är inte så bekväm med att visa för mycket av mina ben. Överdelar hittade jag massor men de satt inte så bra. Antingen för stora eller för små, jag har svårt för sånt där.

Nu ska jag iallafall äta lite kvällsmat och kolla på något... Imorgon vet jag inte vad som händer

jag har knappt sovit innat, har hostat och har trott att jag haft typ 40 graders feber, men det hade jag verkligen inte. Jag är så orkeslös :S men måste börja sova tidigt nu så jag vänjer mig vid att göra det tills jag jobbar igen. Då kommer jag börja mellan 6-7 ju. uuusch !



Gaah, jag pallar inte !!! Jag orkar inte. Ska jag behöva släppa dig med?

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0