Ika i rutan.

Drog upp på stan lite snabbt och tog en fika med I. Vi båda var så trötta så det blev inte långvarit.
När jag kom hem så kände jag att jag var helt slut, vilket är konstigt. Såhär långsamt brukar det inte gå för mig att vänja mig vid att gå upp vid en viss tid. Tog tempen och såg att jag hade lite feber, men tror inte att jag har haft det hela dagen.

Skumt det här med förkylningar och andra virus, tar sån tid innan det bryter ut och även innan det går helt över.

Just nu sitter jag och tittar på Mysteriet på greveholm, nostalgi eller vad ?! En av de bästa julkalendrarna någonsin, fast det är inte så mycket julkänsla i det så det går bra att se det såhär års =)

På tal om nostalgi ! Jag och S pratade om barnprogram som gick när man var liten. Simpor och grodfötter, Pippi pelikan, joel bitar, disneydags, från a-ö osv osv !

Men det skummaste måste vara Ika i rutan alltså, hon måste ju gå på något, haha helskum ! Speciellt när hon ska skrämmas, Otäckt  anfallsägg !! Hahaha !

Hur kunde man gilla detta? Tråkigt bara att mycket är tecknat idag, det är inte skådespelare som gör programmen längre liksom :/

Nu ska jag se klart på Mysteriet... sen blir det sovdags :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0