House !

Åh vad gott det var med mat ! Nu ska jag och mamma gå till Ica och hämta ut mina linser & handla lite. Ikväll är det House, men ingen bra film ! Fy. Jag tänkte att jag skulle försöka bestämma med I vad som sker ikväll, men det verkar bli lugnt...

Ska försöka få ner The Notebook på skiva, letade efter Cd-fodral igår på Ikea, sånna där man kan ha i bilen osv. Men det fanns bara fodral som var aldelles för stora. Synd synd.

Förresten, Shampoot som jag köpte från Lager 157, Dermaha, är hur bra som helst, mitt hår är så fluffigt och känns tjockare. Jag har heller inte haft problem med min hårbotten.

Det var ju dumt att jag beställde linser för ett halvår, verkar inte bli att jag har de i sommar. Mina ögon blir torra så jag springer runt och droppar i ögondroppar på somrarna.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0