Glad Midsommar Gott Folk !!

Ingen kan ha missat att det är Midsommar idag. Vädret kunde varit bättre men även sämre så man får ju kalla det det klassiska midsommarvädret helt enkelt.
Hur jag ska fira och om jag ska fira det vet jag inte än. Jag kanske låter tråkig men jag skulle helst vilja äta god mat och ha det allmänt trevligt med folk jag tycker om. Men det återstår att se.

Tack ni som grattat mig på min namnsdag, över internet och privat, hihi =)

Nu ska jag titta lite på TV och försöka bestämma mig hur kvällen kommer se ut.

Glad midsommar på er, hoppas ni får en mysig eller kul kväll !

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas du får en trevlig midsommar!

2008-06-20 @ 11:32:04
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0