Fredag

Godmorgon på er !

Vaknade vid 9 fast jag egentligen tänkt gå upp 8..men jag kände inte för att gå upp just då :P
Idag är jag snäppet gladare, jag kan iallafall tänka mig att le idag åtminstone.
Naruto kom inte idag, men jag ska titta på House och äta frukost. Sen måste jag ta mig upp på stan för att hämta en grej på apoteket.

Fick ett samtal imorse också..Om att jag ska jobba på måndag, kommer börja 7 varje morgon :( De första dagarna kommer jag bara att jobba med S i 2 timmar, då jag istället kommer jobba med en annan tjej.
Sen blir det jag & S på heltid, haha eliten som de säger :P

Men men , ha en bra dag gott folk !


Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgon

allt bra idag?

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-13 @ 10:24:03
Postat av: Linnéa G.K

ha en bra dag! (:

2008-06-13 @ 10:24:24
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0