Fikat

Tittat lite på Scrubs och gick sen iväg för att köpa fika att överraska mamma med. Köpte glass,frysta bär, dricka, kakor och jordgubbar. Fan vad gott det var ! Hon fick sätta sig på balkongen och jag dukade fram och hon blev superglad ! Släkten kommer på söndag för att fira henne.

Min chef ringde nyss och berättade att jag antagligen kommer börja jobba på sommarjobbet v.25 så hela nästa vecka är jag ledig om ingen skulle behöva mig på dagis.

Jag har känt mig yr hela dagen, och nu när jag ställde mig framför spegeln så såg jag världens blåmärke och ett litet jack i pannan, undra om det är därför jag var så groggy igår. Hade ingen aning vart det kom från men nu kom jag på att jag gick ju rakt in i en kollegas skåp igår :P haha jag som ändå nämnt att jag kan vara lite klantig ibland.

Så kan det gå !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0