Söndag hela veckan..?

Oj, vad jag drömt mycket inatt.
Men sov konstigt nog ganska gott ändå.

Idag är sjunde och förhoppningsvis den sista dagen som jag är hostig och förkyld.
Febern försvann i torsdags och idag är jag bara hostig.
Var väl bra att jag antagligen är helt frisk inför nyår.
Men om jag ska vara helt ärlig så är det ingen kväll jag ser fram emot alls just nu.
Är irriterad och just nu är jag inte alls fokuserad på något viktigt.
Jag har saker att se fram emot men de känns så långt borta just nu.

Många känslor, men vilka ska man ta tag i och göra något åt?
Vilka ska man ignorera?

Bla bla bla..jag ska gå och göra frukost nu...
Titta på Spark of insanity ..det är bra !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0