Måndag

Nu är det inte mycket kvar på detta år.
Försökt att få fram min schema till kursen, men jag orkar inte klicka runt just nu.

Igår var jag inte hemma på hela dagen :P
Umgick med en mycket god vän..bara umgicks, käkade och pratade om en massa.
På vägen mot bussen höll man ju på att frysa ihjäl, jäklar vad kallt det var.
Men det var iallafall en bra dag :)

När jag kom hem la jag mig under mitt varma täcke och kollade en snutt på Sagan om de två tornen och sen somnade jag någonstans där när kriget tog slut :P

Vet inte vad som sker idag.. är iallafall ledig som ni kanske märkt.
Fan vad skönt !

Ska hoppa in i duschen om en stund..
Sen kanske jag drar upp på stan och möter upp en annan vän :P


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0