Måndag

Var ganska nära på att skriva att det var söndag idag, men kom på att det var fel.
Bara för att man är ledig idag och mamma är ju ledig så kändes bara som helg :P

Ska upp på stan vid 2 och handla färdigt de julklappar jag har kvar.
Sen när jag kommer hem ska vi göra det lite juligt här hemma...klä gran osv
Vi är så sena med julmat och sånt där, men det har ju hänt lite grejer och alla har haft "viktigare" saker för sig tydligen.

Får se om man hittar på mer än att mysa här hemma, vaknade imorse och var hostig och hade ont i halsen :/
Skulle med gott samvete bara sitta inne hela kvällen, dra på någon film och äta något onyttigt & gott :P

Har alla mina filmer i källaren dock och  ingenting bra ska visas på TV ikväll...
Mamma har bara Casanova så får väl bli den i värsta fall..

Sla slå in lite julklappar och sen blir det att ta ett bad eller något.
Den här lägenheten är så kall och jag fryser ju så  jäkla lätt..

Julstämning tack !?

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0