Lördag

Igår var jag helt slut i kroppen, så det blev ett långt OTH-maraton.
Tittade på lite mer än halva säsong 1.

Ikväll är jag ensam hemma..ska köpa lite godis och fortsätta på maratonet skulle jag tro.
Måste hinna bli frisk till nyår..inte för att jag är speciellt taggad på det vi ska göra.
Men jag vill bara få det överstökat nu så det kan få bli 2009 någon gång.

Blev ganska irriterad igår..så trött på att vissa är så ego.
Vilka ställer upp? De som egentligen inte har anledning att göra det..Tack !
Finns iallafall de som bryr sig.

Nu ska jag föna håret och sen ska jag dra och handla.
Får se, det blir säkert rätt mysigt ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig

2008-12-27 @ 17:07:43

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0