Last day of the year

Fan vad skönt !
Nytt år och nya tag..det gillar jag.
Inte riktigt bestämt mig än om vad jag ska göra, haha kanske är bäst att göra det snart.

Igår tog jag en lång promenad på förmiddag, trots att det var rätt kallt.
Hjälpte sen mamma att skruva ihop hennes jäkla stolar + bord.
Det gick jättebra :) var faktiskt inte så svårt ...

Sen på kvällen kom bästa kusin på ett litet besök...
Skulle verkligen vilja träffa henne ikväll.
Jag har ju två alternativ att välja på infär ikväll, undra om jag inte ska försöka hinna båda?
Eller så har jag ju en reservplan ifall det skulle suga på första stället.

Men men men...nu blir det lite OTH och frukost :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0