Julmys

Drog upp på stan och köpte lite fler julklappar.
Sprang runt som en idiot, men får skylla mig själv som är ute så sent varje år.
När jag inte sprang runt där som en galning, så stog jag i kö i evigheter kändes det som.
Folk som ska handla halva affären och sen ska butiksbiträdet slå in allt också..i olika paket. Give me a break !
På Åhléns stog jag i kö i 20 min och där trodde jag att jag skulle svimma, då fick det vara färdigt för dagen kände jag.
Hann tjattra med I och P en stund också.
Hade råkat tagit I's skor hem i lördags.
Så går det när båda har så bra smak :P

Har småklappar kvar som ska fixas imorgon förmiddag, men det är inte så mycket.
Har bestämt vad jag ska köpa så det är bara att köpa det i princip.


Mamma kom och mötte upp mig, köpte med oss kinamat, så gott !
Har spelat lite julmusik, slagit in julklappar och pyntat granen, försökt iallafall.
Minimaffian har klättrat i den och snott julgranskulor så de rullat runt i hela lägenheten :P
Man blir tokig, men de blir förlåtna lätt eftersom de är så söta.
De stora katterna käkar snöret när man slår in julklapparna..haha.
För mycket action för att få vara ifred, men men ...för mig är det värt :P

Imorgon kväll ska vi hem till pappa och mysa.
Fika lite, byta ett par julklappar och klä hans feta gran :P
Lillebror ska få sängkläder med spiderman på :P Haha !
Han är så söt, han hade fått välja vad han ville vara i luciatåget på dagis.
Spiderman eller lucia hade han svarat då, haha störd unge :P

Usch nej, här sitter jag och hostar.
Gör så ont ! Känns som att lungorna ska följa med upp.. :/
Så nu får det bli sängen och lite TV =)

Russian Roulette is not the same without a gun
Baby when it's love, if its not rough then it isn't fun
 ;D'

Sov sött !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0