Julhandlat

Det var inte så farligt med folk på marieberg, men mitt sällskap gillade inte att gå med mig eftersom jag hela tiden gick och smsade..
Men köpte lite till pappa&lillebror, så jag har börjat iallafall :P
Har andra lillebror kvar,farmor&farfar,mamma och en sak till, till pappa...sen vet jag inte om jag behöver köpa till fler..
Känns inte som det...

Nu går Grinchen på TV..visste ni att Taylor Momsen i Gossip Girl är med i den?



Ska slå in några av julklapparna och mysa lite, sen ska julgranen komma upp.
Ingen har ens hunnit tänka på att den ska fram.
Vi har plastgran :/ men vi har ju monstrena här hemma som prompt ska klättra och hoppa runt i den.
Mammas ena katt sover i den...på nedersta grenen..så ni kanske fattar varför vi inte har riktig? Haha.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0