It matters

Orkade inte sitta hemma idag..
Var alldeles för rastlös och i huvudet var det full rulle..

Mötte upp I som bara hade en unge på jobbet, den stackaren.
Så vi satte oss och fikade..lite " mellis" sådär på eftermiddagen :)
Lite svårt att prata dirty stuff ;D men man fick försöka koda lite ..
Gjorde henne sällskap sista timmen innan han blev hämtad.
Populär var jag iaf :) grymt söt unge !
Så även jag fick göra av med lite busenergi ..

Jag har inte bestämt mig angående nyår än...
Jag vet vad jag vill men så kommer det inte bli.
Så får ta de alternativen som erbjudits.
Får se imorgon om jag har lättare för att bestämma mig.

Iallafall så åkte jag med mamma till Ikea, hon ska ha lite nyårsmiddag/fest här på onsdag.
Så hon behövde ett bord+stolar som hon kan placera sina kära gäster vid :P

Sen vi kom hem har jag tittat på ett par OTH- avsnitt och nu ska det bli sängen.
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0